onsdag 14 april 2010

Orange




Enda fördelen med att det är lugnt i butiken är väl att det finns tid för att städa och fräscha upp rent allmänt. Idag har jag satt ut krukorna på gatan med söta penseér i orange (så klart!)
Jag har fått ett medgivande av värden att måla grinden i orange, ska försöka få till det snart, tror det skulle pigga upp lite!
Idag kom en liten leverans från danska Babushka, de allra ljuvligaste seten med tunikor till mammorna och jumpsuits till flickorna. Hoppas på att föreviga detta fina på fredag när Sara kommer på besök. Återkommer alltså med bilder på detta...

Glöm inte;
Don´t be a stranger! Kom in, säg hej och berätta att du läser här så blir jag extra glad : )

Kramar,
Matilda K

4 kommentarer:

  1. Vilken fin entré ni har!
    Orange är min favoritfärg nuförtiden :) Måste nog också ha orangea penseér!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Snyggt med grinden i orange, min fvoritfärg.

    SvaraRadera
  3. Oh, det slog mig, jag är ju en stranger. Smyger förbi här nästan dagligen och blir lycklig av alla fina bilder!

    SvaraRadera
  4. Mycket snyggt :)

    /samira

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!