fredag 12 februari 2010

Vårnyheter i butiken





Ååå, det väller in fina nyheter till butiken just nu som passar både vårens och sommarens alla kalas!

Camilla Lundsten är en av mina favoriter när det gäller illustrationer och hennes fina kalasinbjudningar i 7-pack är verkligen superfina!

En rosa finskdesignad elefantsparbössa i plast, någon? Sån där fin som delades ut på 70-talet av Föreningsbanken för att främja barns sparande. Av någon anledning känner jag intensivt att just jag aldrig fick en sån. (läs spara, vad är det?) De finns hur som helst i en liten och i en större variant (och ja, det finns andra färger också!).


Kram,
Matilda K


3 kommentarer:

  1. Nu gav du mig ett habegär. Elefantsparbössa vill jag med ha. Måste leta. Hittar jag två säger jag till!

    Har varit dålig med kommentarer, min ursäkt är att jag har varit dålig på det mesta på sistone...

    Tycker förresten att dina "kärleksbilder" var underbara!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Men alltså, jag har dem i butiken ju, alldeles nyinkomna, trinda och fina är dem : )

    Be inte om ursäkt, det var inte så jag menade... roligt att höra ifrån dig!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jaha, men gu, jag trodde du letade. Men då ska jag leta i din butik, på nätet alltså, när den nya sidan är uppe!
    Fredagskramen!

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!