torsdag 18 februari 2010

Avlopp och väntan

Å här står jag och rensar avlopp. Om ni bara visste hur mycket grus det blir i butiken en sån här vinter. Jag vet. Det satt fast i kröken om vi säger så.
Nu får det gärna ha snöat klart för min del.

Idag väntar jag in en massa fina vårnyheter och förbereder genom att plocka på lagret mellan kunderna. Ikväll ska jag hämta ut tapeten som snart ska upp i butiken, kul!

Älskar skåpet! Bilden har jag lånat på en mycket trevlig norsk blogg, Bo med barn.
Besök gärna Lena för många fina tips och inspiration!
Kram
Matilda K

2 kommentarer:

  1. Hej! Hoppas att jag ska hitta något sådant vackert skåp någongång som jag kan måla i en knallig färg, det är så läckert!

    SvaraRadera
  2. Ska kika in där direkt!
    Avloppsrensning lät inte så kul... men du får njuta desto mer av nya varor tack och lov..!
    Kram

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!