fredag 20 november 2009

Vinnare



Över 40 deltagare, inte illa!

Vill börja med att skicka ett STORT TACK till alla er som deltagit och på så sätt hjälpt russinnet att synas. Dessutom har jag fått bra feedback som jag tar till mig. En del handfasta tips och mycket beröm. Så jättesnällt av er. Jag hoppas på att kunna fortsätta att förbättra sidan löpandes. Det tar mycket tid och min tid är ju avhängig läget i den fysiska butiken. Nu går jag in i en hektisk fas inför julen och får fortsätta med webbutiken när det lugnar sig.

Som svar på några av de saker som ni reagerat på kan jag meddela att

1 Man backar tillbaka från en kategori till förstasidan genom att klicka på russinnets logga upptill i bild

2 Från sidorna Nyheter, VIP, Ekologiskt och Erbjudande backar man via tillbaka-knappen som numera ligger längst ner på sidan (tack Lilla Grå för att du tog upp detta som jag hade missat)

3 På nyhetssidan har jag lagt ut den störrebilden istället som innan den lilla (från sidor som visar liten/stor bild)

4 Tanken är att så småningom göra om alla bilder så att det blir fler bilder per produkt. Liknande systemet på Vintage-sidan fast snyggare : )

Och nu till det angenäma i att dela ut priset....som går till kvinnan bakom den trevliga bloggen milla-andante. Hör av dig till mig med din adress så kommer något fint med posten!

Kram,
Matilda K

1 kommentar:

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!