onsdag 4 november 2009

snabb snabbare snabbast

Det tog mig ett antal månader (läs ca ett halvår)att få ordning på min kortläsare men nu så, kära kunder, går det med ljusets hastighet att betala med kort i butiken!
Och här har jag under lika lång tid betalat till Telia för en tjänst som jag inte utnyttjat, så väldigt typiskt Matilda. Eller ska jag säga så typiskt mitt gamla jag? Jag har ju lovat att ta mig i kragen och bättra mig vad det gäller att få saker och ting gjorda på momangen.

Bilden är på sonen som sprang på tid i våras, gamla kameran hann helt enkelt inte med så snabb som han var...


Kram
Matilda K

3 kommentarer:

  1. Ja ibland kan det hänga på sekunden innan det är försent...:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja de är lätt att skjuta upp saker till en annan dag....

    Vilken rolig bild!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hahaha, det var en kul bild!

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!