måndag 23 november 2009

Jag är ett körsbär



Så har även jag gjort facebook-testet som skall visa vem jag är baserat på vilken chokladbit i Aladinasken jag helst väljer. Jag valde körsbäret i likör (inte helt oväntat kanske?)

"Du unnar dig att njuta och söta efterrätter är förmodligen det bästa du vet. Du vet att du alltid får din favoritpralin för dig själv, vilket har gjort att du är en av de få som aldrig behöver ta från undre lagret innan översta lagret är slut. Folk kritiserar dig ofta för dina dåliga val men innerst inne vet du att det är du som har rätt och att det är alla andra som har fel."
Ganska kul faktiskt! : )

Och ja, givetvis har jag varit inne på räddajulen och röstat på min favorit så att den inte försvinner för gott nu när en ny pralin ska in. Till somligas förtret förstår jag då jag läser att Marabou uttrycker det som att just körsbär i likör delar Sverige i två lika läger.

Kram
Matilda K
Ps
Hade sett fram emot att bildredigera idag och lägga ut de fina nattplaggen från Småfolk i nätbutiken men så visade det sig att jag glömt kamerakabeln hemma. Så typiskt!

4 kommentarer:

  1. Ja! Den är sååå god! Fast allra bäst är likörpralin. Den fick röst från alla mejladresser jag har. ;) Hade körsbär i likör legat lika illa till som likörpralin så hade jag nog fördelat gracerna, för jag vill INTE vara utan körsbär i likör.

    SvaraRadera
  2. Ha! Jag har också röstat på den :)
    Körsbär i likör, min favvo. Nummer två: romrussin. Tur man får va ensam om sina favoriter och tur att inte vi delar ask :)

    SvaraRadera
  3. LillaGrå
    Du är nog det närmaste man kan komma en tvillingsjäl : )
    Den som jag hoppas på åker ut (och som jag undviker) är trillingnöten. Den ligger på 2:a plats, visst är det märkligt?

    SvaraRadera
  4. Hej vännen!

    :) Hi hi. Roligt test. Och frågar du mig så får du gärna behålla körsbäret för dig själv *fniss*. Jag gillar Paradis bättre än Aladdin.

    Hoppas allt är bra så här på måndagen!

    Vad fint det blev i "nya" webbutiken!!! Jättesnygg design och som vanligt jättefina utplockade russin i kakan :)

    Kramar Jes ♥

    Ps!
    Hur går det med nya D300? Jag kämpar på med alla 1000 inställningar som skall göras :)

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!