tisdag 10 november 2009

Baka baka liten kaka








med betoning på liten.

Har fått in de allra näpnaste bakredsskapen i barnformat. Minns att jag älskade att baka med barnen när de var små. Visst blev det kladdigt och inte så effektivt men vi hade väldigt roligt!
Till vårt julfirande i år har jag tagit på mig att stå för godisbuffén och jag har redan börjat samla inspiration och recept. Kommer att lägga ut några av mina bästa här så småningom!

Kram
Matilda K
Ps Tina, vad kul att höra från dig! Hoppas vi ses snart, kanske på nån spelning framöver?

2 kommentarer:

  1. Jag brukar göra alldeles för mycket godis till julen, det har både sina för- och nackdelar så klart. Jag ser i alla fall fram emot att läsa dina recept, jag kommer nog också att dela med mig av mina på min blogg när det är dags att sätta igång.
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Å gu vad sugen jag blev på pepparkaksdeg nu. (Och ja, julgodis med, men pepparkaksdeg = lättillgängligt)

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!