söndag 12 februari 2012

washi washi




Har deppat mig igenom helgen. Nu är jag riktigt less på allt vad sjukdomar heter! Imorgon blir det dagis för J igen även om det bara blir en halv dag att börja med. Håret doftar olivolja och jag kan inte bestämma mig om det är bra eller dåligt. Hittade 5 minuters inspiration i eftermiddag och fotograferade de nya washitejparna som jag köpt in till russinnet. I kväll eller i morgon hoppas jag på att hinna lägga ut dem i shoppen. Verkligt fina! En sån där bra-ha-sak som är perfekt att ha liggandes i pyssellådan, billiga dessutom.
Kram
Matilda K

2 kommentarer:

  1. Åhh vad tungt...hoppas att du snart piggar på dig vännen. Fina tejpisar;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. snygga. Får nog bli en beställning på dessa snart.

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!