fredag 3 februari 2012

en sån dag

J kryper in under köksbordet och låtsas mata hunden  med kex. Det var det pusslet det.

J hade feber i natt. Skulle ge honom en flaska innan jag själv gick till sängs och han åt den i min säng stekhet som en ugn. Efter det låg han och feberyrade en stund. "mamma, gaaaaam" (kram mamma) och så klappade han mig i mörkret. Vid 4 var vi uppe igen och han fick Alvedon, får stanna hemma med mig idag. Nu har han varken feber eller vill kramas. Vill bara busa. Vill att jag ska krypa på alla 4 och vara kossa som jagar honom. Jag som har en deadline att få klart en sak. Det blir en sån dag helt enkelt.

1 kommentar:

  1. Det blev ju nästan lite shabby chic av den pusselbiten ;)
    Har haft en sån vecka här då lillan har varit sjuk. Bokföring i koja under matbord blir plötsligt en realitet! :)

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!