måndag 6 februari 2012

V I L A

bild lånad här
Alltså jag hade föreställt mig en lång paus. Djupaste vilan utan avbrott och mardrömmar och tandagnissel och gråt. Att få vakna upp lite i taget, stärkt även om med smärta. Jag har varit på Löwenströmska idag och opererat mitt navelbrock. De var nästan oförskämt samspelta och effektiva. (så klart menar jag inte det) En timma efter droppet vaknade jag av spring och fladdrande rockar, en timma och tre koppar kaffe efter det skrevs jag ut. Tillbaka till verkligheten. J har fortsatt hög feber och så mycket gult var att det nu tränger ut genom tårkanalerna. Inser att det inte enbart är tänderna, måste till läkaren med honom imorgon. Mitt lilla liv i en låda just nu.
Kram,
Matilda K

2 kommentarer:

  1. Usch! Kämpigt när det är allt på en gång. Och de små pluttarna.. man känner sig ju så hjälplös.

    Hoppas att ni är på bättringsvägen!

    SvaraRadera
  2. Åhh vännen det låter son vi har det ungefär lika kul just nu;( Kramar

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!