lördag 25 februari 2012

Vårkänslor och ny outfit



Nyss hemkommen från Solna C där jag klippt mig på Olle & Marie. Det blev helt ok. Första gången en frisör tar nästan för lite. Men då kan jag ju ta lite till nästa gång tänker jag. Fick höra att mitt hår var i gott friskt skick, det var nog också första gången. Bildbevis blir en annan dag dock. Vill ju fixa till det på mitt sätt. Blev så glad att jag shoppade inte bara föreslagna hårprodukter utan även en vårig outfit från H&M. Orange jeans och prickig top, väldigt Matilda.
Ha en fin helg i solen nu,
Matilda K

5 kommentarer:

  1. Superfint! Vill också säga att jag älskar din blogg! Blir så glad och inspirerad när jag går in och läser. Tyckte även om att gå i din butik i Sundbyberg (saknar!). Min Matilda är 6 år och en liten pysslig tjej, idag undrade hon om vi hade tyg hemma för hon ville sy en kudde (vilket vi inte hade). Skulle behöva någon som du som kunde trolla lite vad gäller planeringen i deras rum (och lite av din förmåga kring att fixa också). Rummet är hopplöst.
    Hälsningar Gunilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Gumilla! Du anar inte vad glad jag blir av läsa din kommentar. Har lite av en down-period just nu så ett litet meddelande som ditt piggar verkligen upp! Men du, jag skulle sätta en ära i att få inspirera er. Fick en idé, maila mig en enkel skiss eller beskrivning om det är lättare av dotterns rum med ca mått och dörr samt fönsterplacering så ska jag knåpa ihop något. Skicka gärna med vad du har/kan behålla och vad som saknas och kanske någon favoritfärg eller idé/tema...(om du har)Kram!

      Radera
    2. Hej igen!
      Det gör jag gärna. Rummet har sett hopplöst ut i över ett år (läs här är det inte bråttom). Vet hur det är med familjeliv, tid och ork så känn inga måsten, det får bygga på lust. Du har ju den där förmågan att göra det tilltalande (god karma). Matilda börjar första klass nästa år och en önskan är att kunna sitta och pyssla och läsa läxor. Sen har vi många böcker, många som står i staplar och böcker som finns i lådor och som inte ens är uppbackade. Ha det gott så länge! Kram G

      Radera
    3. Gunilla, maila en enkel skis alt mått till matilda@russinnet.se så tar jag mig med glädje an utmaningen : )
      Kram!

      Radera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!