torsdag 10 juni 2010

Strosa på stranden





Vi kommer att inleda vår semster i år med en minisemester. J ska gå på ett dagridläger som ligger precis lite för långt bort för att det känns bra att köra fram och tillbaka 2 gånger per dag. Vi ska därför få låna min svägerskas sommarbostad som ligger vid kusten utanför Skellefteå. Det är obeskrivbart vackert där. Hittade ett par saker på Hemtex hemsida som jag föll för. Ser för mitt inre öga hur jag strosar på stranden iförd en frottétunika, får se om jag hinner införskaffa den innan vi åker annars duger det gott att bara strosa också! Som balsam för själen.
Bilden överst tog jag på deras strand för några år sedan, längtar så!

Kram,
Matilda K

3 kommentarer:

  1. Ser fram emot att träffa er snart! Nu är det ju faktiskt inte länge kvar :)

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Hej vännen,

    Fint!

    Kikar in & önskar er en riktigt fin helg!
    Kram/Jes ♥

    SvaraRadera
  3. Jag blir glad varje gång jag tittar in på din blogg. Blev lugn av duetten ovan och ska själv sätta mig i bilen för att tillbringa några sköna dagar vid apelviken i varberg tillsammans med mina föräldrar och mina tre barn. Min man är överlycklig för han ska se på VM i fotboll som börjar just idag.
    Jag kommer strosa på stränderna och njuta = )

    Kram Kattis

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!