tisdag 1 juni 2010

I förändringens tid...


Idag stänger butiken på Landsvägen kl 16.
Jag ska på en anställningsintervju.
A N S T Ä L L N I N G S intervju.

Smakar på ordet, det känns lite kantigt och obekant i min mun. Gissar att det var ca 10 år sedan sist!
Jag är så nervös att jag inte vet riktigt vad jag ska skriva, får verkligen hoppas att det släpper under dagen. Känner att jag (typiskt kvinnligt) har svårt att framhäva mig själv och mina kunskaper, särskilt med tanke på att det inte finns någon som kan backa upp mig eftersom jag varit min egen så länge nu. Snälla ni som läser här, sänd en tanke åt mitt håll och håll tummarna!

Innan pionen på min baksida blommat ut i all sin prakt lovar jag att berätta mer om allt som jag lite luddigt berört den sista tiden, det är så mycket som ska falla på plats...

Kramar,
Matilda K

5 kommentarer:

  1. LYCKA TILL! Hoppas det är nåt spännande och kreativt! Jag kommer förbi någon dag och hör efter hur det gick. KRAM Malin

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna, du måste tala om vad det är du sökt. Är såååå nyfiken.
    Kram Nettan

    SvaraRadera
  3. All lycka, önskar vi dig!

    /S

    SvaraRadera
  4. Tack snälla för lyckönskningarna! Jag berättar så snart jag vet om det gick vägen eller ej. Skönt att veta att det är några fler än jag som håller tummarna : )

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!