lördag 26 juni 2010

Rasmus Kalle

foto moster Maja
Än så länge är R min minsting. Fastän jag försöker är det det lilla killen på bilden ovan som är bilden på min näthinna när jag tänker på honom. En happy-go-lucky, lite busig pojke med världens blåaste ögon. Mammahjärtat smälter så snart han tittar på mig med de där blåbärsögonen. Sommarhåret är nästan vitt och hyn brunast först av alla på våren och sist av alla på hösten. R kan konsten att skoja till tillvaron, ett skämt finns alltid på lut och i hans värld finns varken bekymmer eller problem. Idag firar vi att R fyller 12!


R fick sitt namn inspirerat av min barndoms favorit. En snäll björn som älskar mammas pannkakor... Vi döpte honom sonika till Rasmus Kalle.


Kram,
Matilda K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!