måndag 21 maj 2012

Torrevieja

Min svägerska med sambo köpte en lägenhet i Torrevieja, Spanien för ett par år sedan. Nu har de rustat upp och gjort fint. Vi flög med Ryan Air och stannade i 5 dagar. Underbart med värme, bad i både pool och hav, god mat och trevliga samtal vid uteplatsen sena ljumma kvällar. Igår kom vi hem och hann bara kliva av planet så var vardagen i kapp. Som tur är kan jag lätt förflyttas de där milen i sinnet och plocka fram minnen vid behov! Om du blir sugen på att åka dit så kolla in länken som tar dig till deras annons. Lägenheten går att hyra till en billig peng, helt klart värt varenda öre! Vi kommer definitivt att åka tillbaka. Liten bildkavalkad av semesterminnen...
















Kram,
Matilda K

4 kommentarer:

  1. Ser helt underbart ut.. =) Skönt med lite avkopplande från vardagen=)..

    SvaraRadera
  2. Vad härligt! Torrevieja var jag i för många år sedan, när jag var 10 år - så... 24 år sedan..! Skulle verkligen vara kul att åka dit igen och se det med vuxna ögon. Vi hyrde en lägenhet där då och stannade i ett par veckor. På den tiden fanns inga svenskar där, bara lite engelsmän och tyskar, men väldigt lite turism. Har glada minnen därifrån :)

    SvaraRadera
  3. Tack för en trevlig vecka, det blev så otroligt tyst och tomt när ni for...inget bang, bang längre och här sitter nu gamlingarna ensamma och övergivna. :-(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Stort tack själva, längtar redan tillbaka. Här hemma börjar det bli varmt och J bankar på...

      Radera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!