måndag 14 maj 2012

Fina Cath!

Idag tipsar Carina om mina kökstapeter i torpet från Cath Kidston. Önkar henne värme så att hon kommer igång med sin tapetsering. Här hemma ska vi också tapetsera snart. Det är S och stora J som ska byta rum. Det blir faktiskt en Cath Kidston även här men ett annat mönster, får återkomma när det drar ihop sig...
När jag var inne på hemsidan sist blev jag så sugen på hennes golvplattor som passar i tex badrum, visst är de härliga? Kanske i lilla toaletten (to be) i torpet...



Bild lånad här


Prickar och små rosknoppar. Inte särskilt dyrt heller, ca 500 kr/kvm.
Kram
Matilda K

4 kommentarer:

  1. Hej! Såg golvet live när jag var i London sist. Såååå fina! Tapeterna är ju underbara dom med...

    SvaraRadera
  2. Hej! Vad heter tapeten?
    Var köper man den? Bara via nätet?
    MVH//Stina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej stina,
      om du menar tapeten som jag och Carina köpt (Chintz Wallpaper)så säljs den enbart via Cath Kidstons hemsida för oss svenskar men frakten är låg och det är enkelt att beställa. Här kan du se alla deras tapeter http://www.cathkidston.co.uk/c-1016-wallpaper.aspx
      Lycka till!
      Matilda

      Radera
  3. Men vilka fina golvplattor! Vilken lycka att sätta en nybadad fot på en sådan fining. Kram!

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!