lördag 26 maj 2012

Here we go again



Det är dags för ett rumsbyte här hemma. Stora J har länge trånat efter rummet som S har haft. Nu ska de byta. Jag och S som är hemma sjukskriven har tömt J´s lilla rum och nu återstår en hel del spackling, målning och så en fondvägg med fina rostapeter från Cath Kidston. Hästen som J haft på dörren var betydligt svårare att få ner än väntat, ett riktigt pillerjobb.
Får se vad det blir av det hela, S har utvecklat en lite romatisk vintagesmak så kanske får vi anledning att besöka lite loppisar inom kort...
Kram
Matilda K

3 kommentarer:

  1. Åh, tokgilla! Vad skoj att de har har fått en sådan smak :)

    SvaraRadera
  2. Hej Matilda,
    det låter som att rummet kommer bli jättefint. Och skönt att bli av med hästdörren. Skulle du vilja visa upp rumsrenoveringen på Byggla? Du får en liten present om du vill visa upp ditt projekt! Det är bara att maila mig på vendela@byggla.se så berättar jag mer om Byggla och om presenten :)
    Ha en fin måndag!
    /Vendela på Byggla

    SvaraRadera
  3. Ååå vilken fin tapet!! :)
    Jag ska göra i ordning min dotters rum nu och letar inspiration.
    rosa, vitt, fjärilar, lantligt och väldigt tjejigt:)
    Ha en fin Tisdag KRAM ELLE!!!

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!