onsdag 23 maj 2012

En vanlig onsdag






Ibland kan man fundera på vart tiden tog vägen och vad som hände alla de dagarna som passerat.
Idag var det en vanlig onsdag. Jag har suttit vid datorn, konstaterat att jag troligtvis behöver införskaffa mig terminalglasögon eftersom huvudvärken kommer som ett brev på posten varje eftermiddag. (eller som ett mail från Ellos-nyhetsbrev varje dag-hur orkar dem?)
J har lekt på dagis och ätit pannkakor med sylt till middag. Alldeles själv.
I övrigt brottas jag med ett dilemma, ett beslut ska fattas och jag grunnar och tänker ett varv till.
Kram på er fina,
Matilda K

2 kommentarer:

  1. Grunna på! Pannkakor med sylt låter strålande, hur själv man än är. Vi har haft en liknande dag. Vabb med två och det enda vi gjort är att baka muffins till helgens kalas. Typ. Vilken sötis du har där!

    SvaraRadera
  2. Ja man undrar hur ellos orkar.. Ett nytt mail varje dag eller så är det nåt i postlådan..

    Men pannkakr med sylt lät gott=)

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!