lördag 24 november 2012

Lite proffshjälp tack!




Jag kan verkligen inte mycket om växter och blommor. Handlar dem med hjärtat och de flesta överlever sällan (i vart fall inte inne) Det här trädet köpte jag i början av sommaren och det har stått ute sedan dess. Vet inte vad det är men minns att det var vanligt i länderna kring Medelhavet. Det blommade om och om hela sommaren. Finns det någon chans att det kan övervintra om man plockar in det? Ska jag i såfall beskära det? Och var trivs det under vinterhalvåret hemma?
Hoppas på proffshjälp här!
Kram
Matilda K

2 kommentarer:

  1. Åhh hade hoppas på att du fått ett tips, jag har samma träd- malva tror jag...hmmm vet inte vad jag ska göra. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag med! Men du, Malva låter ju bekant när du skriver det. Vi får Googla helt enkelt ; ) Kram

      Radera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!