fredag 6 april 2012

Våriga ägg


bilder härifrån

Det blev inget äggmålande för min del i år men om jag skulle gjort några så hade jag nog valt dessa!
Helt underbara med mycket vårkänsla. Resan upp hit till Västerbotten var lite av en mardröm. Lilla J som alltid sover så gott i bilen har kommit in i värsta trotsperioden och skrek och kämpade allt han hade för att komma ur bilstolen. Migrän. Vi kom fram helt utmattade klockan 4 på morgonen igår och först nu börjar vi vakna till. Igår famlade vi mest omkring. Vi gjorde ett besök till ridskolan där hästen står som vi ska hyra i sommar. Lycka för stora J som fick ta in den i stallet och rykta medan jag och mannen besökte mataffär, apotek och systembolag.
Idag ska vi till torpet och titta till att allt står kvar. Nästa gång vi kommer upp hit tror jag nog vi kan bo i torpet, än så länge för mycket snö och för kallt.
Kram på er,
Matilda K

3 kommentarer:

  1. Lät som en jobbig resa.
    Önskar en Glad Påsk! med GHH - dieten som jag läste om på en annan blogg häromdagen, minns tyvärr inte riktigt vart jag var men GHH = Godis hela helgen :)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Kom ihåg nu att det var hos Viktoria på Elvira Sspekulerar, som jag fann tipset om dieten ;)
    Kram Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. María, den dieten anammar jag på studs : )

      Radera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!