tisdag 8 februari 2011

Jag bakar

...alltså finns jag. Mitt i allt bebisståhej måste jag få fortsätta med mitt. I mitt fall bland annat bakning. Det bor kanske en liten Leila i mig också, nu har jag gjort cupcakes för första gången. De blev väl helt ok för att vara ett förstagångsförsök tycker jag. Jag efterlyste sugrör i papper a la amerikanskt 50-tal i somras och en av er som läser här tipsade mig nyligen om denna onlinebutik. Tack för tipset Stephanie! Det blev både sugrör, spritstyll och färgfint pärlströssel! Lila och röda cupcakesformar från Housedoctor finns i min butik!








Hur de smakade? Det tar vi reda på ikväll!
Kram
Matilda K

4 kommentarer:

  1. De blev verkligen supersöta! :)
    Formarna och sugrören är verkligen ljuvliga de med :)

    Själv knåpade jag ihop dumlekakor åt lillebror idag, superlätta att göra!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jisses vad fina dom blev:) Men mest imponerad är jag över dom underbara bilderna....hur tusan lyckas du???

    Och ugglebodyn ovan var så söt att jag måste fråga var den kommer ifrån?

    kramar Maja

    SvaraRadera
  3. Tack Maja , det värmer med så fin kritik : )
    Ugglebodyn kommer från Lindex, REA just nu dessutom...
    Nu ska jag besöka din blogg!

    SvaraRadera
  4. Åh vännen, vilka ljuvliga bilder med härliga färger! Det gör mig glad mitt i snökaoset!

    Stor kram Jes ♥

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!