onsdag 28 maj 2014

Stolar och bord!





Det blev lite tyst här. Det beror på två saker. Jag tapetserar, målar och skruvar möbler. Många skruvar blev det men jag är supernöjd med bord och stolar från IKEA. Man vet inte hur bra man har det förrän man ger sig på att äta middag i soffan med en treåring vinglandes på en liten antik barnpall som inte alls är kompatibel med höjden på soffbordet. Skönt att vi är beyond det nu i alla fall.

Den andra anledningen till att jag inte orkat skriva är att jag till slut bokade en tid med min husläkare (igen) för att gå till botten med min envisa förkylning som jag dragits med sedan i januari. Det var inte en förkylning visade det sig. Jag har astma. Jomensåatt...så är det, nu måste jag bara ta reda på vilken sort och hur jag ska medicinera för att få bukt med alla symptom. Hann fundera på långt mycket värre saker så jag blev ändå trots beskedet, ganska lättad.

Kram
Matilda


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!