torsdag 14 mars 2013

Framåt


Har i veckan haft en massa ofärdiga tankar i huvudet. Nu har jag bestämt mig. Det är framåt som gäller.

Blev lite paff vid dagishämtningen idag då jag visst missat helt att de har stängt för planering imorgon- det sabbade mina planer för morgondagen totalt då jag hade tänkt åka in till Bonti och fixa i butiken. Men, nu gäller det att tänka om och göra något bra av det hela.

Jag har ett litet sidoprojekt som jag tror jag kanske kan ta tag i under morgondagen- får se om det blir nåt fint att visa upp. Det inkluderar en väldans massa små miniblöjor av minsta storlek, ni kanske anar vad jag ska göra då?
Kram
Matilda K

Ps 
Läser på IKEA´s sida att de ska fira IKEA Barkaby som fyller 20 år och under 2 lördagar (30/3 & 6/4) ska de hålla loppis utanför butiken. Family-medlemmar bokar bord gratis. Funderar på att åka dit, det lät spännande! Gissningsvis har de en massa andra fina erbjudanden i butiken under perioden också...


3 kommentarer:

  1. Hej hopp igen!
    Skrev nyss på inlägget om Rasums rum, kom på att jag har en fråga till!
    När du hade russinnet så hade du för länge sen emaljmuggar i rött med vita? svarta? prickar på. Jag vill gärna ha tag på sådana, har du nåt tips på var de kan finnas?

    Åh, den där dagisstängningsångesten hade jag den här veckan också. Hemskt.
    Hoppas ni får en mysig helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Julia!

      De kommer från en dansk leverantör som heter Krasilnikoff. russinnet.se finns ju kvar i ny regi så kanske har den nya ägaren muggar kvar, kolla! Lycka till!
      Kram

      Radera
    2. Tack för svar! Jag kollade på sidan innan men kan ju mejla också. :)

      Radera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!