lördag 16 januari 2010

Städa städa städa

Bild fån vårt lilla badrum med gammal pall, sjuklåda från Bruka och necessärer med moderna klassikern, Moln.

Städat större delen av dagen. Så skönt att slänga ut julen och göra rent. Nu är det squeky clean överallt och jag är nästan lite hög på Ajax. Bäst av allt var nog belöningen som blev en jättebukett med tulpaner.
Dags att varva ner med thaigryta, lördagsgodis och Robinsson.
Imorgon ska jag på loppis och ta tag i ett litet syprojekt, får se om det blir något jag törs visa upp...

Kram!
Matilda K

Just det, om du läser här I så vill jag passa på att gratulera på bemärkelsedagen!

1 kommentar:

  1. Vilken härlig färgkombination på bilden! Vi har oxå städat här idag... fast bara övervåningen ;-)

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!