torsdag 18 oktober 2012

I valet och kvalet





Jag har lite problem med vissa dofter. Många parfymer är olidligt "stickiga" och många doftar rent av illa i min näsa. Jag älskar dock parfym! Har alltid gjort det, men mina slemhinnor i näsan är i sämsta tänkbara skick. Har förstått på min husläkare att det är en biverkning av min hypothyreos och något jag måste försöka få bukt med. (noterar till mig själv att inte glömma apoteket på lördag) Spenderade en ledig stund på parfymavdelningen i det stora varuhuset för en tid sedan och hittade en ny favorit. She Wood. Som tur är har jag också hittat till parfym.se! Nu är jag i valet och kvalet dock... kan den stå sig i längden mot Lamb är frågan. 
Kram
Matilda K

1 kommentar:

  1. Jag tycker nästan att du borde prova HeWood i jämförelse. Jag använde den ett tag och gillade den bätte än sheWood, den är ännu mindre sött. Och frága om du kan fá ett prov att ta med hem sá att du kan använda parfymen att par dagar i rad, sá undviker du felköp!

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!