fredag 22 januari 2010

OMGIF-Oh my god its friday!
Vart tog veckan vägen?

Jag ligger så efter med allt pyssel som är inför russinnets nyöppning 1:a mars.
Det är verkligen jättekul att gensvaret varit så pass stort i fysiska butiken sista tiden men att samtidigt sitta och pillra med det nya funkar inte riktigt. Misstänker att det blir en hel del kvällsarbete framöver. Behöver nog lägga i den där berömda extraväxeln snart. Får gå till apoteket och se om de har någon dunderkur, jag gillar att lösa saker med quickfixs. En shot energi, tack!

Tills dess ger jag mig själv en kur med bara glada saker, det piggar alltid upp. Och så lite musik såklart, det kan man inte leva utan...
Vintagedekor i form av små dockor, till cupcakes från Etsy.


Smart, skulle jag behöva till alla små ideér.


Finfint och sant! Se fler söta saker på den här bloggen.

Jag gillar. Minns inte varifrån bilden kommer från dock.


Helgens fikatips från Bakerella.

och så lite kärlek...




Önskar skön helg!
Kram,
Matilda K

1 kommentar:

  1. Vilka härliga bilder du bjuder på!

    Önskar dig och din familj en härlig helg!

    Kram!

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!