måndag 11 januari 2010

Ny storfavorit

Idag var Sundbybergsborna sugna på utförsäljning må jag säga. Fast jag hade dubbla datorer i kassan för att kunna lägga ut rea-fynd på nätet under dagen hann jag inte mycket. Får fortsätta i morgon och i övermorgon. Det är mycket som ska bort nu.












Tack vare ett tips från en av er som läser här ibland fick jag nys om Rie Elise i Danmark som jag snart ska ta in lite av till butiken...
Jag bara älskar allt. Vilka tyger, vilka mönster.
Kram,
Matilda K
som inte hinner blogga så mycket som jag skulle vilja just nu

2 kommentarer:

  1. Nämen åh vad kul har du tagit in dessa grejer nu!! Jag ska genast kolla!

    SvaraRadera
  2. Hej Ylva,
    jätteglad att du tipsade mig om hennes fina saker. Väntar på att hon ska skicka vårens nyheter så jag har inte beställt ännu men spanat in en hel del..!
    Kram
    Matilda

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!