torsdag 14 januari 2010

Little did I know




eller man lär så länge man lever...
om man vill!

Ett visst mått av sanning ligger oftast bakom en del fördomar. Jag, som urstockholmare, har inte mycket koll på det här med djurarter och djurhållning tex. De flesta djur jag sett har jag i första hand mött på Skansen. När jag skulle köpa in garn till ett projekt i butiken häromdagen trodde jag först att Alpacka var en sorts får. Skratta ni, det bjuder jag på. För er som inte skrattar bjuder jag på några underbara Alpacka-bilder som jag lånade av en svensk uppfödare så nu får även ni koll på läget. Vilka underbara djur, jag skulle gärna ha en liten flock bak på tomten!

Kramar,
Matilda K

1 kommentar:

  1. Nää, jag skrattar inte. Du var ju ganska nära, ändå, tycker jag! Oh, så söta bilder du hade hittat på Alpackorna! Man vill borra ner sin kalla nästipp i deras mjuka päls!

    Kram!

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!