torsdag 7 januari 2010

Dansträsket

bild från tv4.se

När man har barn i våra barns åldrar får man finna sig att fredagsmys=Idol alternativt Let´s Dance. Vilket är ungefär vad jag orkar med ändå efter en veckas jobb så för mig helt ok! Ingen har väl missat att det är säsongsstart imorgon? Jag har redan två favoriter. För som vanligt i den här typen av program är det så mycket mer än bara teknik som gäller...
bild från tv4.se
Claudia Galli har jag alltid gillat utan att kunna säga varför. Tror det kan ha att göra med hennes spontanitet.
Rabih är söt som en förvuxen 5-åring liksom?

Mannen ser fram emot att se Peter Wahlbeck och Stefan Sauk. Gissar att barnens favoriter blir Molly och Idol-Mattias. Nåt för alla i familjen alltså.
Vad tror ni som är fast i samma träsk, blir det en bra säsong?

Kram,
Matilda K



2 kommentarer:

  1. Hej Rabi är det enda jag har att säga. Är inte fast i träsket, men tänker titta enbart när Rabi dansar. Känner mig som en förvuxen 14-åring nästan ;)

    Hoppas allt är fint med dig och att du haft en skön ledighet.

    Kramar!/Julia

    (julias vita drömmar)

    SvaraRadera
  2. "Heja Rabi" ska det ju stå såklart :)

    Julia

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!